6 lipca 2008

Dirty Pink - śliczna kółkowa

Nigdy nie myślałam, że przekonam się do różu, ale ten materiał urzekł mnie od początku. Jest w kolorze "przybrudzonego" różu. Bardzo "smakowity" kolor :)

Materiał to bawełna - nieco grubsza, ale dzięki temu fajnie się układa i dobrze rozkłada ciężar. Świetnie się w niej nosi nawet cięższe dziecko.

Wersja nr 1 - "drapieżna" - z czerwonymi kółkami (moja faworytka) - od jutra będzie testowana przez Magdę i Natalkę.

Wersja nr 2 - delikatna - ze srebrnymi kółkami - idzie "w świat".
Będą ją testować dziewczyny z forum chustowego. Mam nadzieję, ze już wkrótce pojawią sie tu zdjęcia chuścioszków w tej właśnie chuście, a w dziale "Opinie..." będziecie mogli przeczytać komentarze testujących mam. No i dzięki temu, bedę wiedziała czy i co trzeba jeszcze w moich chustach udoskonalić :)


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Dziś stałam się szczęśliwą posiadaczką różu z ciemnymi kółkami :). Nosi się ślicznie, mały Zosiak ją lubi, a ja pewnie na tej jednej nie poprzestanę ;). Pozdrawiam serdecznie, Kasia