1 września 2009

Wyniki konkursu


No więc Jury po burzliwych obradach podjęło decyzję. Ponieważ ja nie jestem bezstronna i znam większość z konkursowiczów, nie brałam w nich udziału.
Kryteria wyboru, to oprócz wartości artystycznych (czyli czy ładne czy nie), ważny był przekaz zdjęcia, jakaś historia, no, to "coś".

Ja chciałabym obdarować wszystkich, no ale niestety, tak się nie da.

Tak więc przedstawiam laureatów 3 pierwszych miejsc w obu kategoriach.
Nagroda za I miejsce to chusta kółkowa Girasol, II - Lalka lub Smok Enkeli (do wyboru), III - Anioł Enkeli.

Walabia i My

I. Ania C.
II. Monika S.
III. Agata W.

Wakacje z chustą

I. Bartek B.
II. Basia H.
III. Natalia
Uzasadnienia za chwilę, bo wiem, ze już przebieracie nóżkami.

Jak tylko ruszy mi poczta (serwer gmaila strajkuje), do zwycięzców wysyłam maile - ustalimy resztę szczegółów.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w konkursie.

Brak komentarzy: