2 czerwca 2009

Lanowa hybryda

To drugie nosidło - hybryda jakie uszyłam.
Niestety zdjęcia wyszły fatalnie :( Może nowa właścicielka pokusi sie o lepsze ;)

Jest to skrzyżowanie Mei Taja i nosidła ergonomicznego. Dolny pas zapinany na klamrę. Uszytwniony, dzięki czemu bardzo dobrze podtrzymuje dziecko.
Pasy z lnu, wykończone kawałkami Lany. Wiązane jak w MT. Bardzo grubo wypełnione (zgodnie z sugestią zamawiającej) - co okazało się strzałem w dziesiatkę. Po wrzuceniu mojego 14 kg synka miałam wrażenie jakbym prawie nic nie miała na plecach.

Dodatkowo wypełniany zagłówek, boczki panela. No i zaszewki na panelu - pod pupą dziecka, dzieki temu pupka od razu "wpada" na swoje miejsce :)

Nosidło posiada również kapturek dopinany na napki i chestbelt (nie zdążyłam już zrobic zdjęć).


Brak komentarzy: